Marka

Franczyza Chłopskie Jadło to pomysł na biznes gastronomiczny z tradycyjną kuchnią Polską. Chłopskie Jadło sieć restauracji serwujących dania domowej polskiej kuchni, przygotowywane ze świeżych składników. Pierwszy lokal tej marki powstał w 1995 roku, a w 2006 roku sieć została kupiona przez Sfinks Polska. Dziś w Polsce działa kilkanaście restauracji Chłopskie Jadło, które znajdują się głównie w centrach miast oraz popularnych galeriach handlowych. Najwięcej lokali pod tym szyldem funkcjonuje w Krakowie i okolicy, a także w Warszawie. Pozostałe mieszczą się w Poznaniu i podpoznańskim Luboniu, Zakopanem oraz Wrocławiu. Franczyza Chłopskie Jadło to pomysł na własny biznes ze smakiem.

Restauracja franczyzowa Chłopskie Jadło

Oferta

Wystrój restauracji Chłopskie Jadło pierwotnie został stworzony na wzór chłopskich chat, lokale zdobiły piece i drewniane ławy. W 2012 roku sieć przeszła rebranding, a także wprowadzono zmiany w wystroju i w menu. Motywem przewodnim odświeżonych restauracji stała się czerwona kura oraz zaaranżowane w nowoczesny sposób elementy folklorystyczne. W 2016 roku na potrzeby sieci została nagrana specjalna ścieżka dźwiękowa z oryginalną muzyką ludową, którą można usłyszeć w restauracjach.

Wypełnij formularz  i dowiedz się czy franczyza Chłopskiego Jadła to twój pomysł na biznes. Zapraszamy do kontaktu.
best clone omega de ville clone watches are exclusively provided by this website. 100% high quality men’s and ladies’ swiss aspire nautilus aio vape cases for sale.

Wnętrze restauracji franczyzowej Chłopskie Jadło

W menu Chłopskiego Jadła znajdują się tradycyjne dania kuchni polskiej, ale serwowane w lżejszym wydaniu, w tym soczyste mięsa, zupy i przystawki i marynaty własnego wyrobu czy ręcznie lepione pierogi w dziewięciu smakach – z wody lub z pieca.

Oprócz propozycji kulinarnych, Chłopskie Jadło ma w swojej ofercie także obsługę cateringową imprez firmowych i plenerowych.

WYMAGANIA LOKALOWE
min. 250 m²
parter, duże witryny, ogródek letni
duży ruch pieszy
ADAPTACJA LOKALU (250 m²)*
sala – ok. 250 tys. zł
zaplecze – ok. 170 tys. zł
wentylacja – ok. 150 tys. zł
OPŁATA ZA KNOW-HOW
55.000 zł + VAT
OPŁATA FRANCZYZOWA
7% wartości sprzedaży netto
*kwota inwestycji uzależniona od stanu technicznego lokalu i jego wielkości. Możliwość obniżenia kwoty inwestycji w przypadku adaptacji istniejącego lokalu gastronomicznego.