Marka

Chłopskie Jadło to sieć restauracji serwujących dania domowej polskiej kuchni, przygotowywane ze świeżych składników. Pierwszy lokal tej marki powstał w 1995 roku, a w 2006 roku sieć została kupiona przez Sfinks Polska. Dziś w Polsce działa 12 restauracji Chłopskie Jadło, które znajdują się głównie w centrach miast oraz popularnych galeriach handlowych. Najwięcej lokali pod tym szyldem funkcjonuje w Krakowie i okolicy, a także w Warszawie. Pozostałe mieszczą się w Poznaniu i podpoznańskim Luboniu oraz Olsztynie, Bydgoszczy, Wrocławiu i w Bielsku-Białej.

Chłopskie Jadło

Oferta

Wystrój restauracji Chłopskie Jadło pierwotnie został stworzony na wzór chłopskich chat, lokale zdobiły piece i drewniane ławy. W 2012 roku sieć przeszła rebranding, a także wprowadzono zmiany w wystroju i w menu. Motywem przewodnim odświeżonych restauracji stała się czerwona kura oraz zaaranżowane w nowoczesny sposób elementy folklorystyczne. W 2016 roku na potrzeby sieci została nagrana specjalna ścieżka dźwiękowa z oryginalną muzyką ludową, którą można usłyszeć w restauracjach.

Chłopskie Jadło - Lokal

W menu Chłopskiego Jadła znajdują się tradycyjne dania kuchni polskiej, ale serwowane w lżejszym wydaniu, w tym soczyste mięsa, zupy i przystawki i marynaty własnego wyrobu czy ręcznie lepione pierogi w dziewięciu smakach – z wody lub z pieca.

Oprócz propozycji kulinarnych, Chłopskie Jadło ma w swojej ofercie także obsługę cateringową imprez firmowych i plenerowych.

WYMAGANIA LOKALOWE
min. 250 m²
parter, duże witryny, ogródek letni
duży ruch pieszy
ADAPTACJA LOKALU (250 m²)*
sala – ok. 250 tys. zł
zaplecze – ok. 170 tys. zł
wentylacja – ok. 150 tys. zł
OPŁATA ZA KNOW-HOW
55.000 zł netto
OPŁATA FRANCZYZOWA
7% wartości sprzedaży netto
*kwota inwestycji uzależniona od stanu technicznego lokalu i jego wielkości. Możliwość obniżenia kwoty inwestycji w przypadku adaptacji istniejącego lokalu gastronomicznego.