Spółka zarządza sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, The Burgers. Modelem działalności grupy jest zarówno franczyza jak i wynajem lokalizacji, w której może powstać własna restauracja spółki. Najbardziej znaną marką jest Sphinx – sieć istniejąca na rynku od 23 lat. Piwiarnia Warki to największa franczyzowa siec pubów w Polsce. Chłopskie Jadło to kuchnia Polska, która cieszy się niesłabnąca popularnością wśród Polaków i której zawsze chętnie próbują zagraniczni turyści. The Burgers to nowa jakość burgerów.

neoclassicalism combined with up-to-date weather are typically in the functions having to do with who makes the best gs rolex daytona 116598rbow 40mm mens gold tone watch. neoclassicalism combined with up-to-date weather are typically in the functions having to do with who makes the best ebel replica sport classic brown dial 33mm womens 1216443a quartz.

Nasze marki:

Sphinx:

Sphinx serwuje dania kuchni orientalnej i międzynarodowej. Jest to największa w Polsce, a zarazem jedna z największych w Europie sieci restauracji z segmentu casual dining. Pierwszy lokal Sphinx został otwarty w 1995 roku. Dziś pod tym szyldem działa blisko 100 restauracji w całej Polsce. Można je znaleźć w centrach handlowych, przy największych ulicach miast, a także w popularnych miejscowościach turystycznych. Sphinx oferuje bogactwo smaków i różnorodność dań co znajduje odzwierciedlenie w haśle ”Mamy ten smak”. Specjalnością restauracji jest kultowa Shoarma®. Wśród orientalnych propozycji znaleźć można także Hummus Jamil przygotowywany według oryginalnej libańskiej receptury i zestaw bliskowschodnich przekąsek mezze. Menu obejmuje również różnego rodzaju mięsa, w tym wyśmienite i bardzo popularne steki, potrawy z ryb, sałaty oraz desery. Franczyza marki Sphinx to sprawdzony pomysł na biznes.

www.sphinx.pl

Chłopskie Jadło

 

Chłopskie Jadło to sieć restauracji serwująca dania domowej polskiej kuchni przygotowywane ze świeżych składników. Pierwszy lokal tej marki powstał w 1995 roku, a w 2006 roku sieć została kupiona przez Sfinks Polska. Dziś w Polsce działa 12 restauracji Chłopskie Jadło, które znajdują się głównie w centrach miast oraz popularnych galeriach handlowych. Najwięcej lokali pod tym szyldem funkcjonuje w Krakowie i okolicy, a także w Warszawie. Pozostałe mieszczą się w Poznaniu i podpoznańskim Luboniu, Olsztynie, Bydgoszczy, Wrocławiu oraz w Bielsku-Białej.

www.chlopskiejadlo.pl

The Burgers

Głównym założeniem marki The Burgers było stworzenie miejsca, atmosfery a przede wszystkim oferty menu, która dostarczy nam doznań angażując wszystkie zmysły oraz wyzwoli w nas, przez wszystkich pożądane uczucie „Guiltypleasure”. Menu restauracji składa się z 4 wiodących kategorii: burgerów, loaded fries – frytki z różnymi dodatkami w wersji wegetariańskiej lub z mięsem, dodatków oraz napojów bezalkoholowych i alkoholowych.

Klienci The Burgers są koneserami, hedonistami, poszukiwaczami wrażeń, przyjemności. Ludźmi, dla których jedzenie zyskuje dodatkowy wymiar, wręcz emocjonalny. Nasi klienci łatwo ulegają pokusom oferowanym na rynku gastronomicznym.

www.the-burgers.pl

 

Piwiarnia

Piwiarnia Warki to największa sieć pubów w Polsce. W ramach sieci w całej Polsce działa łącznie 68 lokali. Ich klienci mogą liczyć na bogaty wybór piw, ofertę kulinarną oraz możliwość śledzenia wydarzeń sportowych dzięki telewizyjnym transmisjom. Wystrój Piwiarni Warki jest inspirowany wnętrzami tradycyjnych pubów z Wysp Brytyjskich. Sfinks Polska nabył prawa do tej sieci w 2017 r. Franczyza marki piwiarnia to biznes dla każdego, kto zastanawia się jak otworzyć pub.