Marka

Piwiarnia Warki to największa polska sieć gastro-pubów i jedna z najpopularniejszych polskich marek gastronomicznych. W naszych lokalach można obejrzeć transmisje sportowe w klimatycznym wnętrzu z wystrojem tradycyjnego brytyjskiego pubu. Piwiarnia to idealne miejsce dla osób, które poszukują dobrego jedzenia i nieformalnej atmosfery. Franczyza Piwiarnia Warki to pomysł na własny biznes ze smakiem.

Gastronomia

Oferta

Każdego dnia naszym Gościom oferowany jest szeroki wybór idealnie schłodzonych piw, reprezentujących różne gatunki piwne. Żeberka, golonkę oraz burgery podajemy z piwem sprzedawanym na metry. Szeroki wybór przekąsek oraz atrakcyjne zestawy dla kilku osób sprawiają, że Piwiarnia Warki to świetne miejsce dla grup.

Franczyza

W 2005 roku Grupa Żywiec postawiła na rozwój franczyzowej sieci lokali działających pod marką Piwiarnia Warki. W przeciągu kolejnych lat prężnie rozwijająca sieć otwierała nowe lokale na terenie całej Polski. Do dnia dzisiejszego funkcjonuje ich ponad 60.

W listopadzie 2017 Piwiarnie zyskały silnego właściciela – Sfinks Polska S.A., czyli wiodącą polską firmę na rynku gastronomicznym zarządzającą blisko 170 lokalami różnych marek. Bliska współpraca lidera gastronomii oraz Grupy Żywiec – lidera sprzedaży piwa stanowi fundament unikalnego konceptu franczyzowego gastro-pubów.

WYMAGANIA LOKALOWE
min. 200 m²
parter, duże witryny, ogródek letni
duży ruch pieszy
ADAPTACJA LOKALU (200 m²)*
sala – ok. 150 tys. zł
zaplecze – ok. 60 tys. zł
wentylacja – ok. 150 tys. zł
OPŁATA ZA KNOW-HOW
15.000 zł netto
OPŁATA FRANCZYZOWA
7% wartości sprzedaży netto
*kwota inwestycji uzależniona od stanu technicznego lokalu i jego wielkości. Możliwość obniżenia kwoty inwestycji w przypadku adaptacji istniejącego lokalu gastronomicznego.