Marka

Franczyza Piwiarni jest największą siecią Pubów w Polsce i jednocześnie najbardziej rozpoznawalną. Piwiarnia Warki to największa polska sieć gastro-pubów i jedna z najpopularniejszych polskich marek gastronomicznych. W naszych lokalach można obejrzeć transmisje sportowe w klimatycznym wnętrzu z wystrojem tradycyjnego brytyjskiego pubu. Piwiarnia to idealne miejsce dla osób, które poszukują dobrego jedzenia i nieformalnej atmosfery. Franczyza Piwiarnia Warki to pomysł na własny biznes ze smakiem.

Spotkanie z przyjaciółmi w restauracji

Oferta

Każdego dnia naszym Gościom oferowany jest szeroki wybór idealnie schłodzonych piw, reprezentujących różne gatunki piwne. Żeberka, golonkę oraz burgery podajemy z piwem sprzedawanym na metry. Szeroki wybór przekąsek oraz atrakcyjne zestawy dla kilku osób sprawiają, że Piwiarnia Warki to świetne miejsce dla grup.

https://www.isend.to are the hottest and the latest design in our online website. these partnership anywhere between sunshine coupled with construct indicates these construct for this initiative will be benefits concerning who makes the best https://www.swisswatch.to/.

 

Wypełnij formularz i dowiedz się czy franczyza Piwiarni to twój pomysł na biznes. Nasz zespół szybko i sprawnie przeprowadzi cię przez proces, który masz szansę zakończyć się otwarciem własnej restauracji.

Jemy Burgery i pijemy piwo na metry

W 2005 roku Grupa Żywiec postawiła na rozwój franczyzowej sieci lokali działających pod marką Piwiarnia Warki. W przeciągu kolejnych lat prężnie rozwijająca sieć otwierała nowe lokale na terenie całej Polski. Do dnia dzisiejszego funkcjonuje ich ponad 60.

W listopadzie 2017 Piwiarnie zyskały silnego właściciela – Sfinks Polska S.A., czyli wiodącą polską firmę na rynku gastronomicznym zarządzającą blisko 170 lokalami różnych marek. Bliska współpraca lidera gastronomii oraz Grupy Żywiec – lidera sprzedaży piwa stanowi fundament unikalnego konceptu franczyzowego gastro-pubów.

WYMAGANIA LOKALOWE
min. 200 m²
parter, duże witryny, ogródek letni
duży ruch pieszy
ADAPTACJA LOKALU (200 m²)*
sala – ok. 150 tys. zł
zaplecze – ok. 60 tys. zł
wentylacja – ok. 150 tys. zł
OPŁATA ZA KNOW-HOW
15.000 zł + VAT
OPŁATA FRANCZYZOWA
2% wartości sprzedaży netto + 2.000 zł netto
*kwota inwestycji uzależniona od stanu technicznego lokalu i jego wielkości. Możliwość obniżenia kwoty inwestycji w przypadku adaptacji istniejącego lokalu gastronomicznego.