Marka

Franczyza Piwiarni jest największą siecią Pubów w Polsce i jednocześnie najbardziej rozpoznawalną. Piwiarnia Warki to największa polska sieć gastro-pubów i jedna z najpopularniejszych polskich marek gastronomicznych. W naszych lokalach można obejrzeć transmisje sportowe w klimatycznym wnętrzu z wystrojem tradycyjnego brytyjskiego pubu. Piwiarnia to idealne miejsce dla osób, które poszukują dobrego jedzenia i nieformalnej atmosfery. Franczyza Piwiarnia Warki to pomysł na własny biznes ze smakiem.

Spotkanie z przyjaciółmi w restauracji

Oferta

Każdego dnia naszym Gościom oferowany jest szeroki wybór idealnie schłodzonych piw, reprezentujących różne gatunki piwne. Żeberka, golonkę oraz burgery podajemy z piwem sprzedawanym na metry. Szeroki wybór przekąsek oraz atrakcyjne zestawy dla kilku osób sprawiają, że Piwiarnia Warki to świetne miejsce dla grup.

 

Wypełnij formularz i dowiedz się czy franczyza Piwiarni to twój pomysł na biznes. Nasz zespół szybko i sprawnie przeprowadzi cię przez proces, który masz szansę zakończyć się otwarciem własnej restauracji.

Jemy Burgery i pijemy piwo na metry

W 2005 roku Grupa Żywiec postawiła na rozwój franczyzowej sieci lokali działających pod marką Piwiarnia Warki. W przeciągu kolejnych lat prężnie rozwijająca sieć otwierała nowe lokale na terenie całej Polski. Do dnia dzisiejszego funkcjonuje ich ponad 60.

W listopadzie 2017 Piwiarnie zyskały silnego właściciela – Sfinks Polska S.A., czyli wiodącą polską firmę na rynku gastronomicznym zarządzającą blisko 170 lokalami różnych marek. Bliska współpraca lidera gastronomii oraz Grupy Żywiec – lidera sprzedaży piwa stanowi fundament unikalnego konceptu franczyzowego gastro-pubów.

WYMAGANIA LOKALOWE
min. 200 m²
parter, duże witryny, ogródek letni
duży ruch pieszy
ADAPTACJA LOKALU (200 m²)*
sala – ok. 150 tys. zł
zaplecze – ok. 60 tys. zł
wentylacja – ok. 150 tys. zł
OPŁATA ZA KNOW-HOW
15.000 zł + VAT
OPŁATA FRANCZYZOWA
2% wartości sprzedaży netto + 2.000 zł netto
*kwota inwestycji uzależniona od stanu technicznego lokalu i jego wielkości. Możliwość obniżenia kwoty inwestycji w przypadku adaptacji istniejącego lokalu gastronomicznego.