Marka

Sphinx serwuje dania kuchni orientalnej i międzynarodowej. Jest to największa w Polsce, a zarazem jedna z największych w Europie sieci restauracji z segmentu casual dining. Pierwszy lokal Sphinx został otwarty w 1995 roku. Dziś pod tym szyldem działa blisko 100 restauracji w całej Polsce. Można je znaleźć w centrach handlowych, przy największych ulicach miast, a także w popularnych miejscowościach turystycznych. Sphinx oferuje bogactwo smaków i różnorodność dań, co znajduje odzwierciedlenie w haśle ”Mamy ten smak”.

Oferta

Specjalnością restauracji jest kultowa Shoarma®. Wśród orientalnych propozycji znaleźć można także Hummus Jamil przygotowywany według oryginalnej libańskiej receptury i zestaw bliskowschodnich przekąsek mezze. Menu obejmuje również różnego rodzaju mięsa, w tym wyśmienite i bardzo popularne steki, potrawy z ryb, sałaty oraz desery.

Oryginalne receptury, smaczne dania ze świeżych produktów, profesjonalna obsługa kelnerska i wyjątkowy klimat sprawiają, że Sphinx to popularne miejsce relaksu i spotkań, zarówno w gronie przyjaciół, jak i rodziny.

Sieć ta od lat cieszy się dużym uznaniem wśród klientów i jest nagradzana w konkursach konsumenckich. Sphinx jest też najpopularniejszą polską marką restauracyjną.

WYMAGANIA LOKALOWE
min. 250 m²
parter, duże witryny, ogródek letni
duży ruch pieszy
ADAPTACJA LOKALU (250 m²)*
sala – ok. 250 tys. zł
zaplecze – ok. 170 tys. zł
wentylacja – ok. 150 tys. zł
OPŁATA ZA KNOW-HOW
55.000 zł netto
OPŁATA FRANCZYZOWA
7% wartości sprzedaży netto
*kwota inwestycji uzależniona od stanu technicznego lokalu i jego wielkości. Możliwość obniżenia kwoty inwestycji w przypadku adaptacji istniejącego lokalu gastronomicznego.