Marka

The Burgers jest marką należącą do grupy Sfinks Polska. Marka powstała w 2019r. i działa w segmencie fast casual dining wyróżniając się w stosunku do  restauracji typu fast food daniami wyższej jakości, bazującymi  na surowcach świeżych, lokalnych i nieprzetworzonych. Natomiast od typowej restauracji, The Burgers odróżnia sprawna i szybka obsługa. Restauracje typu fast casual dining znajdują się w TOP 3 najczęściej odwiedzanych konceptów gastronomicznych.

Oferta

Menu restauracji składa się z 4 wiodących kategorii: burgerów, loaded fries (frytki z różnymi dodatkami w wersji wegetariańskiej lub z mięsem), dodatków oraz napojów bezalkoholowych i alkoholowych.

Głównym założeniem marki The Burgers było stworzenie miejsca, atmosfery, a przede wszystkim oferty menu, która dostarczy nam doznań angażując wszystkie zmysły oraz wyzwoli w nas, przez wszystkich pożądane, uczucie „guilty pleasure”.

Nasz zespół szybko i sprawnie przeprowadzi cię przez proces, który masz szansę zakończyć się otwarciem własnej restauracji.
all of the best swiss replica de lujo rolex datejust ii 116300 3 25ct diamante bisel y esfera reloj automatico is usually a get good at must-see. all of the best swiss ob rolex datejust rolex calibre 2671 279174 ladies silver dial automatic is usually a get good at must-see.

Kim są nasi klienci?

Są koneserami, hedonistami, poszukiwaczami wrażeń, przyjemności. Ludźmi, dla których jedzenie zyskuje dodatkowy wymiar, wręcz emocjonalny. Nasi klienci łatwo ulegają pokusom oferowanym na rynku gastronomicznym.

The Burgers „Jedyny słuszny burger!”. Dlaczego?

Ponieważ pobudza wszystkie zmysły: wygląd i rozmiar nie pozwala przejść obok nich obojętnie. Smak wynikający z idealnie skomponowanych składników tak, aby pobudzić wszystkie kubki smakowe, zapach grillowanej wołowiny pobudzający ślinianki oraz dźwięk grillowanego mięsa tworzą niezapomniane wrażenia. U nas jemy rękami, uciekamy do pierwotnych zachowań, dzięki czemu angażując zmysł dotyku możemy poczuć się dużo bardziej związani z tym, co trafia do naszych ust. Trzymając w dłoniach naszego burgera wiesz, że to nie byle co. Wiesz, że to Jedyny słuszny burger!

Szacunkowe parametry dla nowo otwieranych restauracji The Burgers.

WYMAGANIA LOKALOWE
min. 45 m²
Galerie handlowe (food court)
lub lokale wolnostojące
ADAPTACJA LOKALU (45 m²)*
zaplecze – ok. 90 tys. zł
wentylacja – ok. 80 tys. zł
bar / lada – ok. 30 tys. zł
OPŁATA ZA KNOW-HOW
15.000 zł + VAT
OPŁATA FRANCZYZOWA
7% wartości sprzedaży netto
*kwota inwestycji uzależniona od stanu technicznego lokalu i jego wielkości. Możliwość obniżenia kwoty inwestycji w przypadku adaptacji istniejącego lokalu gastronomicznego.