The Burgers jest marką należącą do grupy Sfinks Polska. Marka powstała w 2019r. i działa w segmencie fast casual dining wyróżniając się w stosunku do restauracji typu fast food daniami wyższej jakości, bazującymi na surowcach świeżych, lokalnych i nieprzetworzonych. Natomiast od typowej restauracji, The Burgers odróżnia sprawna i szybka obsługa. Restauracje typu fast casual dining znajdują się w TOP 3 najczęściej odwiedzanych konceptów gastronomicznych.
Marka

Oferta
Menu restauracji składa się z 4 wiodących kategorii: burgerów, loaded fries (frytki z różnymi dodatkami w wersji wegetariańskiej lub z mięsem), dodatków oraz napojów bezalkoholowych i alkoholowych.
Głównym założeniem marki The Burgers było stworzenie miejsca, atmosfery, a przede wszystkim oferty menu, która dostarczy nam doznań angażując wszystkie zmysły oraz wyzwoli w nas, przez wszystkich pożądane, uczucie „guilty pleasure”.
Nasz zespół szybko i sprawnie przeprowadzi cię przez proces, który masz szansę zakończyć się otwarciem własnej restauracji.

Kim są nasi klienci?
Są koneserami, hedonistami, poszukiwaczami wrażeń, przyjemności. Ludźmi, dla których jedzenie zyskuje dodatkowy wymiar, wręcz emocjonalny. Nasi klienci łatwo ulegają pokusom oferowanym na rynku gastronomicznym.
The Burgers „Jedyny słuszny burger!”. Dlaczego?
Ponieważ pobudza wszystkie zmysły: wygląd i rozmiar nie pozwala przejść obok nich obojętnie. Smak wynikający z idealnie skomponowanych składników tak, aby pobudzić wszystkie kubki smakowe, zapach grillowanej wołowiny pobudzający ślinianki oraz dźwięk grillowanego mięsa tworzą niezapomniane wrażenia. U nas jemy rękami, uciekamy do pierwotnych zachowań, dzięki czemu angażując zmysł dotyku możemy poczuć się dużo bardziej związani z tym, co trafia do naszych ust. Trzymając w dłoniach naszego burgera wiesz, że to nie byle co. Wiesz, że to Jedyny słuszny burger!